• Matglede og måltid

Matglede og måltid ULNA- barnehagene har fokus på et godt kosthold, samt å skape matglede hos barna. Vi skal ramme inn måltid og mat som noe positivt for barna våre. For oss er det viktig at måltidene skal være en pedagogisk aktivitet og sosial arena, hvor det skal legges til rette for utvikling og læring hos barna. Miljøet rundt skal fremme matglede, og barna skal få i seg et ernæringsmessig godt måltid.

08.03.2024 11.19
  • De syv psykiske rettigheter – hva betyr det?

I Ulna Barnehagene arbeider vi kontinuerlig for at de syv helserettighetene skal ivaretas og oppleves, både for liten og stor. Men hva er de egentlig? Og hvorfor mener vi det er så viktig å ha fokus på.

08.03.2024 10.59
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

ROBUSTE BARN FOR FREMTIDEN!

Vi skal jobbe for at alle barnehagene skal være helsefremmende og tilfredsstille kriteriene for det. Alle våre barnehager skal ha høy kvalitet. For å kunne lykkes med et slikt arbeidsmål er ULNA- barnehagene avhengig av å ha et godt lederskap i alle barnehagene. Hvordan jobber vi for å nå målene?

Årsplan

Her finner du Årsplan for barnehageåret 2023 2024