Visste du at?...

Viste du at..

-        Det finnes en flott barnehage som ligger midt i hjertet av Kvitblik i Fauske kommune?

-        Kvitre barnehage ligger en 10 minutters kjøretur unna både Fauske og Straumen sentrum?

-        vi er en matpakkefri barnehage og serverer frokost, lunsj, frukt og ett varmmåltid i uken?

-        at barnehagen vår tilbyr gratis mat til barna hele barnehageåret 2024/25?

-        at vi ikke tar ekstra betalt for vårt tilbud? Foreldrebetalinga er kr.2000,- fra 1.august 2024.

-        vi baker verdens beste kvitrebrød hver dag?

-        vi har en flott gymsal med klatrevegg som gir barna mulighet til å være aktive året rundt?

-        vi har gode naboer i bygda – både mennesker og dyr, som vi besøker jevnlig

-        vi har trygge, engasjerte, glødende, lekne og kvitrende voksne med lang erfaring og god                       kompetanse i barnehagen vår?

-        vi bruker den flotte naturen her på Kvitblik som leke- og læringsarena året rundt?

-        vi har fokus på gjenbruk og bærekraftig utvikling

-        at vi vet at barn som blir glad i naturen  ønsker også å ta vare på den?

-        at vi har ledige plasser og at kvitreongan ønsker flere lekekamerater?

-        at vi har flere opptak i året?

-        Søknadsfristen til hovedopptaket for barnehageåret 2024-2005 er 1.mars 2024?

SØK PLASS HOS OSS HER! :-)